Onderneem247

Een echte ondernemer is 24 uur per dag en 7 dagen per week aan het ondernemen.

  • Marketing & Strategie
  • Financieel
  • Kantoor
  • Spotlight
  • Vrije tijd
  • Contact

Personeel verblijden met een origineel promotiemateriaal? Geef een gepersonaliseerd blik cadeau

5 maart 2020 door de redactie

Het geven van een mooi geschenk aan medewerkers lijdt uiteraard in de meeste gevallen tot extra tevredenheid. Iets wat je als werkgever graag wil bereiken. Maar een geschenk kan daarnaast heel goed zijn werk doen als origineel promotiemateriaal. Je geeft dan natuurlijk geen reclamefolder weg, maar een mooi stukje branding toegepast op de juiste geschenken is een sterk onderdeel van je marketingmix. In dit artikel vertellen wij je waarom je een gepersonaliseerd blik cadeau zou moeten doen!

Branding op geschenken

Je kunt je geschenken onderdeel maken van de branding van jouw organisatie. Laat jouw merk, organisatie of bedrijf terugkomen in de geschenken die je weggeeft. Gebruik dezelfde huisstijl, zorg voor herkenbaarheid. Draag hetzelfde gevoel over via jouw geschenk, als via andere communicatie. Extra exposure dus via het geschenk. Maar wanneer je kiest voor geschenken die je kuntpersonaliseren, geef je nog een extra dimensie aan het cadeau dat je aan je medewerkers geeft. Het wordt persoonlijker, en het verbindt medewerkers met jouw bedrijf.

orgineel promotiemateriaal

De voordelen van een geschenkblik

Een gepersonaliseerd blik. In eerste instantie spreekt het misschien nog niet echt tot de verbeelding. Want was is het eigenlijk? Er zijn vele soorten blikken die je wellicht vaker tegenkomt dan je denkt. Bijvoorbeeld een theeblik, waar theezakjes in opgeborgen worden. Er zijn ook luchtdichte blikken voor losse thee. Of koekblikken waar koekjes in bewaard worden.

Bedrukte blikken hebben doorgaans de functie om iets in te bewaren. Wanneer je een gift weggeeft hebben ze hierdoor een ‘bewaarwaarde’. Ze kunnen nadat de inhoud op is nog eens gebruikt worden dat is bijna altijd het geval. Blikken zijn in die zin dus duurzame geschenken.

Door een mooi blik te vullen kun je geschenken in alle richtingen bedenken. Koekblikjes met heerlijke roomboterkoekjes, verfblikken met paaseitjes, kleine blikjes met frisse muntjes. Noem maar op.

Exposure door personalisering

Wanneer je zo een geschenkblik voorziet van een bedrukking, een personalisering, kun je langblijvende exposure creëren. Voorzie het blik van een mooie bedrukking, waarin jouw merk, organisatie of bedrijf subtiel of minder subtiel naar voren komt. Belandt het blik daadwerkelijk op kantoor op het bureau, of zelfs bij iemand thuis omhergebruikt te worden, dan zit je gebakken. Jouw merk, organisatie of bedrijf blijft lang zichtbaar!

Kortom, wil je écht opvallen bij jouw klanten en relaties en hen verblijden met een origineel relatiegeschenk? Geef dan een gepersonaliseerd blik cadeau en zorg ervoor dat je niet snel vergeten wordt. Lees ook het volgende artikel over visual merchandising.

Categorie: Marketing & Strategie

LAATSTE ARTIKELEN

  • Hoe persoonlijke verzorging zorgt voor zelfvertrouwen op de werkvloer
  • Schoonmaakbedrijf nodig in Amersfoort? zo houd je werkomgeving stralend en gezond
  • Zo helpt AI jou als ondernemer: minder werk, meer zichtbaarheid
  • Tijdelijk extra capaciteit nodig? Overweeg een stoomketel huren

PARTNERS

Over

Onderneem247.nl is een initiatief met als doel zoveel mogelijk nuttige informatie voor ondernemers te verzamelen en deze kennis te delen.

POPULAIRE TAGS

allergenen informatie allergenen menukaart auto beamer beveiliging drone fysieke belasting haccp horeca kantoorinrichting leerlingenvervoer makelaar mok bedrukken motor woon-werk verkeer motor woon-werkverkeer online marketing personeel relatiegeschenk SEO sport telefonie uitzendbureau starten veegmachine zoekmachineoptimalisatie

ZOEKEN

Linkpartners

Copyright © 2025 · Onderneem247